Tempat meluahkan perasaan, melukiskan apa yang tergambar di jiwa. Penulis adalah seorang amatur dalam penulisan dan berharap untuk memperkembangkan gaya penulisan yang lebih terkini dan berkesan di hati pembaca. Berikan komen yang jujur supaya penulis boleh memperbaiki kelemahan yang ada.

Laman Sari

Surat Untuk Awak

 Dari jendela kamar hati sendiri
24 Mei 2011

Awak..
saya ada sedikit kata-kata untuk awak
Yang tersimpan belum dapat diluahkan
Rasanya kalau disimpan lama - lama akan jadi bom
Selepas diluahkan harap-harapnya menjadi permata
Saya tak pandai nak bermadah panjang-panjang
Bak kata orang putih, kita straight to the point
Dengan lafaz suci Bismillahirrahmanirrahim
Saya mengaku telah tersuka dengan awak sejak pertama kali jumpa awak
Kalau masih ada ruang yang belum terisi di hati awak
Harap dapatlah saya isikan kekosongan tersebut
Walaupun badan saya sedikit besar, saya akan kecikkan supaya muat di hati awak
Tapi kalau ruang itu telah dipenuhi oleh orang lain
Saya akan karang kisah ini pada batu bersurat
Agar dapat dikenang sampai bila - bila


Insan yang menyayangimu dalam diam

Gopal Manikam

No comments:

Next Post Previous Post Home

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...