Tempat meluahkan perasaan, melukiskan apa yang tergambar di jiwa. Penulis adalah seorang amatur dalam penulisan dan berharap untuk memperkembangkan gaya penulisan yang lebih terkini dan berkesan di hati pembaca. Berikan komen yang jujur supaya penulis boleh memperbaiki kelemahan yang ada.

Laman Sari

Bukan Maksudku..


Sewaktu aku melangkah kaki meninggalkanmu
Aku bukannya berniat membencimu
Aku juga bukan sengaja menyakitimu
Aku sekadar inginkan perhatianmu
Agar dikau kembali memujukku

Namun kau anggap aku bersungguh dengan kataku
"Siapalah perempuan yang telah merampasnya dariku"
Itulah mungkin difikiranmu
Akukah yang tersalah menilaimu
Atau engkau yang mengambil kesempatan di atas sikapku?
Aku keliru juga buntu..

Saat ini aku sangat merinduimu
Menunggu panggilan darimu
Mengharap maafku ini direstu
Menanti hadirmu saban waktu
Ketahuilah, aku mencintaimu tanpa jemu
Nukilan ::  Gopal Manikam

2 comments:

Juhana Jiha said...

i love this poem....
terdapat variasinya di situ,,

Gopal Manikam said...

Saya cuba menulis dari kedua - dua perspektif pro dan kon.. kena tanye yang lain2 juga

Next Post Previous Post Home

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...